0343-441678

Patiënt-tevredenheid

Al onze medewerkers doen hun best om u optimale zorg te verlenen. Toch kan het gebeuren dat u dit niet zo ervaart en niet tevreden bent. Wij vinden het prettig als u ons dit laat weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Onze medewerkers staan open voor een gesprek.

Bespreek uw ontevredenheid bij voorkeur direct met de betreffende zorgverlener. Vindt u dit lastig, dan kunt u ook het klachtenformulier invullen. Wij streven ernaar binnen twee werkdagen contact met u op te nemen voor een terugkoppeling. 

i

Klachtenformulier

Klachtenformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Geef hier een omschrijving van uw klacht.

 

Onafhankelijke klachtenfunctionaris

Wilt u uw klacht liever niet direct met ons bespreken, dan kan dat ook met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Deze klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een passende oplossing voor uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen, waarbij de functionaris geen partij kiest en daarom geen oordeel heeft. Alles wat u met de klachtenfunctionaris deelt is vertrouwelijk.

Op de website van Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE) staat een klachtenformulier dat u kunt gebruiken en daar vindt u tevens meer informatie voor verdere vragen. De klachtenfunctionaris is te bereiken op telefoonnummer 088 – 022 91 90. 

Als blijkt dat u, ondanks bemiddeling door de klachtenfunctionaris, er helaas niet uit komt met ons, kunt u een uitspraak vragen over uw klacht bij de SKGE. Deze onafhankelijke geschilleninstantie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. Daarnaast wordt de geschillencommissie bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist). 

Het oordeel van de SKGE is bindend. 

Bereikbaarheid

Bezoek ons

Raadhuislaan 3
3951 CH Maarn

Bel ons

0343 – 441678 (bij spoed kies #1)